Veelgestelde vragen


Ik wil een reis via jullie website boeken. Hoe doe ik dat?

Je boekt de reis altijd bij een van onze partners, wij tonen je alleen de beste prijzen van alle reisorganisatie. Als je een keuze hebt gemaakt, dan klik je op de prijs of op de “bekijk”-knop die je op alle accommodatiepagina’s bovenaan de pagina vindt. Deze knop linkt jou naar de website van onze partner waar je de reis daadwerkelijk kunt boeken. Het boeken gebeurt dus niet op onze website, maar op de website van onze partners.


De prijs op de pagina van de reisorganisatie komt niet overeen met jullie website. Hoe kan dit?

Dit betekent dat de reisorganisatie de prijs van de reis heeft veranderd. Het kan zo zijn dat een bepaalde reis is uitverkocht of enorm populair is. In dat geval worden de prijzen door onze partner verhoogd. De prijzen worden eenmaal per dag aangeleverd door onze partners en kunnen gedurende de dag nog wijzigen. We streven ernaar om onze prijzen up to date te houden, maar het kan dus zijn dat de gegeven prijs niet meer beschikbaar is. Bekijk de websites van onze partners voor de actuele prijzen en voorwaarden.


Hoe kan ik me aanmelden voor de Travelta nieuwsbrief?

Op onze website zie je onderaan de pagina een kolom met “nieuws & community”. Als je hier op “inschrijven nieuwsbrief” klikt, word je doorgestuurd naar een pagina om je e-mailadres in te vullen en je zo in te schrijven voor onze nieuwsbrief.


Hoe kan ik me afmelden voor de Travelta nieuwsbrief?

Afmelden voor onze nieuwsbrief kan via de link onderaan de nieuwsbrief: “afmelden voor nieuwsbrief”. Mocht dit onverhoopt niet werken, neem dan contact met ons op en dan helpen wij je verder!


Hoe wordt het gemiddelde reviewcijfer berekend?

Een medewerker van Travelta brengt de klantbeoordeling tot stand aan de hand van reviews van diverse review websites. Hiermee proberen wij je een zo realistisch mogelijke indruk te geven van de accommodaties.